flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

опитування внутрішнє суддів та працівників суду 2018 рік

 

ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВНУТРІШНЬОГО ОПИТУВАННЯ

СУДДІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ СУДУ

 

 

            Згідно штатного розпису Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області, загальна чисельність працівників становить 58 чоловік. З них: 11 суддів та 47 працівників апарату суду, що становить 18,9% та 81,1% від загальної чисельності відповідно.

            В анкетуванні з 6 суддів взяли участь 5, що становить 83,3%, а з 47 працівників апарату суду – 33 чоловік, що складає 70,2% відповідно.

            Розмежовуючи учасників за гендерною ознакою, варто зауважити, що серед опитаних суддів 4 чоловіки (80%) та 1 жінка (20%), а серед працівників апарату суду даний показник становить 30 жінок (90,9%) та 3 чоловіки  (9,1%).

           Період виконання дослідження з 19 листопада 2018 року до 29 листопада 2018 року.

           Результати опитування суддів та працівників апарату Прилуцького міськрайонного суду за модулем «Судове адміністрування» за розгорнутою формою з можливістю оцінювання показників за п’ятибальною системою, з вказанням кількості відповідей по кожному балу та середньої оцінки, виведеної з них, а також показник кількості респондентів, що не дали відповіді на те чи інше питання, виражені у формі наступних таблиць:

 

Таблиця 1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною сис­темою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені, 0= важко відповісти

 

Показники

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня оцінка

 

Цілком ні

Швидше ні

Більш-менш

Швидше так

Цілком так

Важко відповісти

1.1

Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо)

 

 

 

3

30

 

 

4,91

1.2

Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень)

 

 

 

4

29

 

 

4,88

1.3

Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість)

 

 

 

3

30

 

 

4,91

1.4

Забезпечення літературою та спеціальною пресою

1

 

 

1

31

 

 

4,85

1.5

Телефонний зв’язок

1

 

 

 

32

 

 

4,88

1.6

Доступ до інтернету

 

 

 

2

31

 

 

4,94

1.7

Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду

 

 

 

3

30

 

 

4,91 

1.8

Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо)

 

 

2

2

29

 

 

4,88

1.9

Можливості для підвищення кваліфікації

 

 

1

1

30

1

 

4,76

1.10

Перспективи професійного зростання

 

 

1

3

28

1

 

4,69

1.11

Стиль управління характерний для голови суду

 

 

 

 

32

1

 

4,84

1.12

Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі)

 

 

 

5

27

1

 

4,69

1.13

Зручність та комфортність залів судового засідання

 

 

1

2

30

 

 

4,88

1.14

Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень

 

 

1

3

28

1

 

4,69

1.15

Стиль управління характерний для керівника апарату суду

 

 

 

 

33

 

 

5

1.16

Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо)

 

 

 

2

31

 

 

4,94

1.17

Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час

 

 

 

3

30

 

 

4,91

1.18

Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо

 

 

2

4

27

 

 

4,76

1.19

Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

 

 

 

3

30

 

 

4,91

1.20

Безпека у приміщеннях суду

3

 

3

4

23

 

 

4,33

 

 Всього

5

 

11

47

591

 

 

4,82

                       

 

Таблиця 2. Сприйняття колективом правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально- технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»

 

Показники

 

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня оцінка

Я в цьому впевнений

1

-

 

-

Таке відчуття виникало досить часто

2

-

 

-

Інколи виникало

3

2

 

0,18

Не виникало

4

26

 

3,15

Важко сказати

5

3

 

0,45

 

Таблиця 3. Оцінка голови суду працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Швидше ні

Більш-менш

Швидше так

Цілком так

Важко відповісти

3.1

є справжнім лідером колективу суду

 

 

 

3

29

1

 

4,76

3.2

підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

2

31

 

 

4,94

3.3

піклується про колектив

 

 

 

 

33

 

 

5

3.4

вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

 

2

30

1

 

4,79

3.5

є добрим організатором

 

 

 

2

31

 

 

4,94

3.6

користується авторитетом та повагою працівників апарату суду

 

 

 

1

32

 

 

4,97

3.7

забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів вашого суду

 

 

 

 

33

 

 

5

3.8

справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

 

1

32

 

 

4,97

3.9

контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

 

33

 

 

5

3.10

користується авторитетом та повагою суддів

 

 

 

2

31

 

 

4,94

3.11

вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

 

1

32

 

 

4,97

3.12

проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

 

4

29

 

 

4,88

3.13

підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду

 

 

 

2

31

 

 

4,94

3.14

проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

 

 

 

2

31

 

 

4,94

3.15

є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

 

 

33

 

 

5

3.16

утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

 

 

33

 

 

5

 

Всього

 

 

 

22

504

2

 

4,94

 

Таблиця 4. Оцінка керівника апарату працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Швидше ні

Більш-менш

Швидше так

Цілком так

Важко відповісти

4.1

є справжнім лідером колективу суду

 

 

1

1

31

 

 

4,91

4.2

підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

 

33

 

 

5

4.3

піклується про колектив

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.4

вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.5

має високу професійну підготовку

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.6

є добрим організатором

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.7

користується авторитетом та повагою працівників суду

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.8

враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень

 

 

1

1

31

 

 

4,91

4.9

справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

 

2

31

 

 

4,94

4.10

контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.11

ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату суду в спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам

 

 

1

1

31

 

 

4,91

4.12

Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.13

Приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

1

2

30

 

 

4,88

4.14

Має взаєморозуміння з головою суду

 

 

 

2

31

 

 

4,94

4.15

Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

 

 

 

2

31

 

 

4,94

4.16

Є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

 

1

32

 

 

4,97

4.17

Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

 

 

33

 

 

5

 

Всього

 

 

4

19

538

 

 

4,94

 

Таблиця 5. Рівень сприйняття працівниками апарату суду діяльності зборів суддів за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка

1

2

3

4

5

0

5.1

є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування

 

 

 

4

29

 

4,88

5.2

мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду

 

 

1

5

27

 

4,79

5.3

в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду

 

 

 

2

31

 

4,94

 

Всього

 

 

1

11

87

 

4,87

 

Таблиця 6. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

6.1

Важко сказати

2

6,05

6.2

Практично завжди не збігається

 

 

6.3

У більшості випадків не збігається

 

 

6.4

У більшості випадків збігається

2

6,05

6.5

Практично завжди збігається

29

87,9

 

Таблиця 7. Виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента).

 

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

7.1

Такого не було

27

81,8

7.2

До 10%

2

6,1

7.3

11-30%

2

6,1

7.4

31-50%

2

6,1

7.5

51% і більше

 

 

7.6

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 7.2. Випадки виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередкова­но не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента)

 

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

7.1.1

Іншого працівника апарату суду

6

18,2

7.1.2

Судді (суддів)

 

 

7.1.3

Керівника апарату

 

 

7.1.4

Голови суду (заступника голови)

 

 

7.1.5

Інше

 

 

7.1.6

Не відповіли

 

 

 

Таблиця 8. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом    останніх 12 місяців

 

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка

8.1

Це відбувалося постійно

2

6,1

8.2

Досить часто

2

6,1

8.3

Інколи

10

30,3

8.4

Ніколи

19

57,6

8.5

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 8.1 Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

8.1.1

Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно

 

 

8.1.2

Існує нерівномірність розподілу навантаження

2

6,1

8.1.3

Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто «не встигаємо всі»

10

30,3

8.1.4

Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо)

 

 

8.1.5

Інша причина

2

6,1

8.1.6

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 9. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання

 

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

9.1

Дуже корисні

21

63,6

9.2

Швидше корисні, ніж ні

12

36,4

9.3

Швидше не корисні

 

 

9.4

Зовсім не корисні

 

 

9.5

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 10. Негативні характеристики  суду працівниками апарату суду за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.

 

 

 

Характеристика

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Не характерно

Швидше не характерно, ніж характерно

швидше характерно, ніж ні

Частково

характерно

Дуже характерно

Важко відповісти

10.1

Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників

29

3

1

 

 

 

 

4,85

10.2

Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування

30

1

 

 

 

2

 

4,67

10.3

Недостатня чисельність працівників апарату

24

3

1

 

2

3

 

4,15

10.4

Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт

28

3

 

1

 

1

 

4,67

10.5

Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її

28

1

 

 

1

3

 

4,39

 

Всього

139

11

2

1

3

9

 

4,55

 

Таблиця 11. Характеристики відносин у колективі суду працівниками апарату суду за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.

 

 

 

Характеристика

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Не характерно

Швидше не характерно, ніж характерно

швидше характерно, ніж ні

Частково

характерно

Дуже характерно

Важко відповісти

11.1

Доброзичливість, коректність, ввічливість

 

1

1

2

29

 

 

4,78

11.2

Почуття належності до одного колективу

 

 

1

2

29

1

 

4,72

11.3

Взаємодопомога, обмін інформацією

 

 

2

3

28

 

 

4,78

11.4

Шанобливе ставлення до відвідувачів суду

 

 

 

3

30

 

 

4,91

11.5

Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег

2

2

1

4

23

1

 

4,24

11.6

Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації)

 

 

1

2

30

 

 

4,88

 

Всього

2

3

6

16

169

2

 

4,72

 

Таблиця 13. Зміни у суді за останні 12 місяців

Характеристика змін

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

1

Особисте навантаження:

 

 

1 а

зросло

29

87,9

1 б

не змінилося

4

12,1

1 в

зменшилось

 

 

1 г

не відповіли на питання

 

 

2

Умови праці (якість робочого місця):

 

 

2 а

покращилися

23

69,7

2 б

не змінилися

10

30,3

2 в

погіршилися

 

 

2 г

не відповіли на питання

 

 

3

Стан приміщення суду

 

 

3 а

покращився

30

90,9

3 б

не змінився

3

9,1

3 в

погіршився

 

 

3 г

не відповіли на питання

 

 

4

Відносини у колективі

 

 

4 а

покращилися

24

72,7

4 б

не змінилися

9

27,3

4 в

погіршилися

 

 

4 г

не відповіли на питання

 

 

5

Організація роботи та управління судом

 

 

5 а

покращилися

29

87,9

5 б

не змінилися

4

12,1

5 б

погіршилися

 

 

5 в

не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 13.1 Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду

Характеристика змін

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

1

Умови праці (якість робочого місця):

 

 

1 а

покращилися

27

81,8

1 б

не змінилися

6

18,2

1 в

погіршилися

 

 

1 г

не відповіли на питання

 

 

2

Стан приміщення суду

 

 

2 а

покращився

31

93,9

2 б

не змінився

2

6,1

2 в

погіршився

 

 

2 г

не відповіли на питання

 

 

3

Відносини у колективі

 

 

3 а

покращилися

27

81,8

3 б

не змінилися

6

18,2

3 в

погіршилися

 

 

3 г

не відповіли на питання

 

 

4

Організація роботи та управління судом

 

 

4 а

покращилися

30

90,9

4 б

не змінилися

3

9,1

4 б

погіршилися

 

 

4 в

не відповіли на питання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2. Результати внутрішнього опитування судді

Таблиця 1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною сис­темою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені, 0= важко відповісти

Показники

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня оцінка

 

Цілком ні

Швидше ні

Більш-менш

Швидше так

Цілком так

Важко відповісти

1.1

Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо)

 

 

 

 

5

 

 

5

1.2

Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень)

 

 

 

 

5

 

 

5

1.3

Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість)

 

 

 

1

4

 

 

4,8

1.4

Забезпечення літературою та спеціальною пресою

 

 

1

 

4

 

 

4,6

1.5

Телефонний зв’язок

 

 

 

1

4

 

 

4,8

1.6

Доступ до інтернету

 

 

 

 

5

 

 

5

1.7

Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду

 

 

 

 

5

 

 

5

1.8

Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо)

 

 

 

1

4

 

 

4,8

1.9

Можливості для підвищення кваліфікації

 

 

 

 

5

 

 

5

1.10

Справедливість та обґрунтованість навантаження (справ у провадженні)

 

 

2

 

3

 

 

4,2

1.11

Стиль управління характерний для голови суду

 

 

 

 

5

 

 

5

1.12

Стосунки у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі)

 

 

 

1

4

 

 

4,8

1.13

Зручність та комфортність залів судового засідання

 

 

1

 

4

 

 

4,6

1.14

Достатня кількість залів судового засідання

 

 

1

 

4

 

 

4,6

1.15

Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо (помічник, секретар)

 

 

 

 

5

 

 

5

1.16

Стиль управління характерний для керівника апарату суду

 

 

 

 

5

 

 

5

1.17

Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо)

 

 

 

 

5

 

 

5

1.18

Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час

 

 

 

 

4

1

 

4

1.19

Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо

 

 

 

1

4

 

 

4,8

1.20

Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

 

 

1

 

4

 

 

4,6

1.21

Безпека у приміщеннях суду

 

 

3

 

2

 

 

3,8

 

 Всього

 

 

9

5

90

1

 

4,73

 

Таблиця 2. Сприйняття правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально- технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»

 

Показники

 

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня оцінка

Я в цьому впевнений

1

 

 

 

Таке відчуття виникало досить часто

2

 

 

 

Інколи виникало

3

 

 

 

Не виникало

4

4

 

0,8

Важко сказати

5

1

 

0,2

 

Таблиця 3. Оцінка голови суду працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Швидше ні

Більш-менш

Швидше так

Цілком так

Важко відповісти

3.1

є справжнім лідером колективу суду

 

 

 

 

5

 

 

5

3.2

підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

 

5

 

 

5

3.3

піклується про колектив

 

 

 

 

5

 

 

5

3.4

вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

 

 

5

 

 

5

3.5

є добрим організатором

 

 

 

 

5

 

 

5

3.6

користується авторитетом та повагою працівників апарату суду

 

 

 

 

5

 

 

5

3.7

забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів вашого суду

 

 

 

 

5

 

 

5

3.8

справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

 

 

5

 

 

5

3.9

контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

 

5

 

 

5

3.10

користується авторитетом та повагою суддів

 

 

 

 

5

 

 

5

3.11

вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

 

 

5

 

 

5

3.12

проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

 

 

5

 

 

5

3.13

підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду

 

 

 

 

5

 

 

5

3.14

проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів

 

 

 

 

5

 

 

5

3.15

є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

 

 

5

 

 

5

3.16

утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

 

 

5

 

 

5

3.17

не втручається у розгляд справ суддями, поважає їхню незалежність, ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на них

 

 

 

 

5

 

 

5

3.18

Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

 

 

5

 

 

5

 

Всього

 

 

 

 

90

 

 

5

 

Таблиця 4. Оцінка керівника апарату працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Цілком ні

Швидше ні

Більш-менш

Швидше так

Цілком так

Важко відповісти

4.1

є справжнім лідером колективу суду

 

 

 

 

5

 

 

5

4.2

підтримує та впроваджує все нове та передове

 

 

 

 

5

 

 

5

4.3

піклується про колектив

 

 

 

 

5

 

 

5

4.4

вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

 

 

 

 

5

 

 

5

4.5

має високу професійну підготовку

 

 

 

 

5

 

 

5

4.6

є добрим організатором

 

 

 

 

5

 

 

5

4.7

користується авторитетом та повагою працівників суду

 

 

 

 

5

 

 

5

4.8

враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень

 

 

 

 

5

 

 

5

4.9

справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

 

 

 

 

5

 

 

5

4.10

контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

 

 

 

 

5

 

 

5

4.11

ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату суду в спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам

 

 

 

 

5

 

 

5

4.12

Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю

 

 

 

 

5

 

 

5

4.13

Приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

 

 

 

 

5

 

 

5

4.14

Має взаєморозуміння з головою суду

 

 

 

 

5

 

 

5

4.15

Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

 

 

 

 

5

 

 

5

4.16

Є коректним та ввічливим у службових відносинах

 

 

 

 

5

 

 

5

4.17

Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

 

 

 

 

5

 

 

5

 

Всього

 

 

 

 

85

 

 

5

 

Таблиця 5. Рівень сприйняття суддями діяльності зборів суддів за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка

1

2

3

4

5

0

5.1

є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування

 

 

 

 

5

 

5

5.2

мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду

 

 

 

 

5

 

5

5.3

у своїх рішеннях відображають реальні потреби суду

 

 

 

 

5

 

5

5.4

обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату

 

 

 

 

5

 

5

5.5

визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду

 

 

 

 

5

 

5

5.6

заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади у вашому суді, та керівника апарату суду

 

 

 

 

5

 

5

5.7

обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України

 

 

 

1

4

 

4,8

5.8

обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування суду, і пропонують шляхи розв’язання окремих проблем

 

 

 

1

4

 

4,8

5.9

обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду

 

 

 

 

5

 

5

5.10

скликаються не рідше одного разу на три місяці

Ні -

Так- 5

 

 

5

 

Всього

 

 

 

2

53

 

4,96

 

Таблиця 6. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

6.1

Важко сказати

 

 

6.2

Практично завжди не збігається

 

 

6.3

У більшості випадків не збігається

 

 

6.4

У більшості випадків збігається

1

0,2

6.5

Практично завжди збігається

4

0,8

 

Таблиця 7. Приблизний відсоток робочого часу судді було витрачено на види робіт (дій), що не мають прямого стосунку до підготовки та розгляду

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

7.1

Такого не було

3

60

7.2

До 10%

 

 

7.3

11-30%

1

20

7.4

31-50%

 

 

7.5

51% і більше

1

20

7.6

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 8. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом    останніх 12 місяців

 

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

8.1

Це відбувалося постійно

 

 

8.2

Досить часто

4

80

8.3

Інколи

 

 

8.4

Ніколи

1

20

8.5

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 8.1 Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

8.1.1

Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно

 

 

8.1.2

Існує нерівномірність розподілу навантаження

 

 

8.1.3

Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто «не встигаємо всі»

4

80

8.1.4

Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо)

 

 

8.1.5

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 9. Характеристика навантаження (кількість справ, що перебувають у провадженні)

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

9.1

Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними)

 

 

9.2

Справ не так багато, але деякі з них надто складні

 

 

9.3

Справ багато, але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду)

 

 

9.4

Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 2030% більше, ніж мало б бути)

3

60

9.5

Навантаження є надмірним

2

40

 

Таблиця 10. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання

 

Показники

Кількість відповідей

Середня

оцінка (%)

9.1

Дуже корисні

4

80

9.2

Швидше корисні, ніж ні

1

20

9.3

Швидше не корисні

 

 

9.4

Зовсім не корисні

 

 

9.5

Не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 11. Негативні характеристики  суду працівниками апарату суду за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.

 

 

 

Характеристика

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Не характерно

Швидше не характерно, ніж характерно

швидше характерно, ніж ні

Частково

характерно

Дуже характерно

Важко відповісти

11.1

Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників

4

 

 

 

 

1

 

4

11.2

Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування

5

 

 

 

 

 

 

5

11.3

Недостатня чисельність працівників апарату

2

1

1

 

 

1

 

3,4

11.4

Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт

4

 

 

 

 

1

 

4

11.5

Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її

5

 

 

 

 

 

 

5

 

Всього

20

1

1

 

 

3

 

4,3

 

Таблиця 12. Характеристики відносин у колективі суду суддями за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.

 

 

 

 

Характеристика

Кількість відповідей

Не відповіли

Середня

оцінка

Не характерно

Швидше не характерно, ніж характерно

швидше характерно, ніж ні

Частково

характерно

Дуже характерно

Важко відповісти

11.1

Доброзичливість, коректність, ввічливість

 

 

 

 

5

 

 

5

11.2

Почуття належності до одного колективу

 

 

 

1

4

 

 

4,8

11.3

Взаємодопомога, обмін інформацією

 

 

 

1

4

 

 

4,8

11.4

Шанобливе ставлення до відвідувачів суду

 

 

 

 

5

 

 

5

11.5

Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег

 

 

 

 

5

 

 

5

11.6

Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації)

 

 

 

1

4

 

 

4,8

 

Всього

 

 

 

3

27

 

 

4,9

 

Таблиця 13. Зміни у суді за останні 12 місяців

Характеристика змін

Кількість відповідей

Середня

Оцінка (%)

1

Особисте навантаження:

 

 

1 а

зросло

5

100

1 б

не змінилося

 

 

1 в

зменшилось

 

 

1 г

не відповіли на питання

 

 

2

Умови праці (якість робочого місця):

 

 

2 а

покращилися

3

60

2 б

не змінилися

2

40

2 в

погіршилися

 

 

2 г

не відповіли на питання

 

 

3

Стан приміщення суду

 

 

3 а

покращився

4

80

3 б

не змінився

1

20

3 в

погіршився

 

 

3 г

не відповіли на питання

 

 

4

Відносини у колективі

 

 

4 а

покращилися

1

20

4 б

не змінилися

4

80

4 в

погіршилися

 

 

4 г

не відповіли на питання

 

 

5

Організація роботи та управління судом

 

 

5 а

покращилися

3

60

5 б

не змінилися

2

40

5 б

погіршилися

 

 

5 в

не відповіли на питання

 

 

 

Таблиця 13.1 Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду

Характеристика змін

Кількість відповідей

Середня

оцінка

1

Умови праці (якість робочого місця):

 

 

1 а

покращилися

4

80

1 б

не змінилися

1

20

1 в

погіршилися

 

 

1 г

не відповіли на питання

 

 

2

Стан приміщення суду

 

 

2 а

покращився

5

100

2 б

не змінився

 

 

2 в

погіршився

 

 

2 г

не відповіли на питання

 

 

3

Відносини у колективі

 

 

3 а

покращилися

1

20

3 б

не змінилися

4

80

3 в

погіршилися

 

 

3 г

не відповіли на питання

 

 

4

Організація роботи та управління судом

 

 

4 а

покращилися

3

60

4 б

не змінилися

2

40

4 б

погіршилися

 

 

4 в

не відповіли на питання