Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Впродовж 2020 року року до Прилуцького міськрайонного суду надійшло 17 письмових звернень громадян, з них – 2 електронних
У своєму зверненні громадяни порушували наступні питання:
- щодо розгляду справ;
- на дії державного виконавця та правоохоронних органів;
- про роз’яснення рішення та ін.
Відповіді про відмову в задоволенні вимог, а також, ті, що не входили до компетенції суду відносно вирішення порушених у заяві питань, викладених у зверненні доводився до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон України «Про звернення громадян» і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням діючого законодавства.
Письмові звернення громадян оформлені належним чином, сформовані у справи з наданням порядкового номера, прошиті та пронумеровані відповідно до вимог Інструкції
Відповіді на звернення громадян завжди надавалися достовірного та об’єктивного змісту.
Всі звернення були розглянуті в термін до 15 днів.
Уся інформація, що стосується звернень громадян, знаходиться на веб-сайті Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області, а також на інформаційних стендах у його приміщенні.
Консультант суду Бойко Н.