Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВНУТРІШНЬОГО ОПИТУВАННЯ
СУДДІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ СУДУ
Згідно штатного розпису Прилуцького міськрайонного суду Чернігівської області, загальна чисельність працівників становить 58 чоловік. З них: 11 суддів та 47 працівників апарату суду, що становить 18,9% та 81,1% від загальної чисельності відповідно.
В анкетуванні з 6 суддів взяли участь 5, що становить 83,3%, а з 47 працівників апарату суду – 33 чоловік, що складає 70,2% відповідно.
Розмежовуючи учасників за гендерною ознакою, варто зауважити, що серед опитаних суддів 4 чоловіки (80%) та 1 жінка (20%), а серед працівників апарату суду даний показник становить 30 жінок (90,9%) та 3 чоловіки (9,1%).
Період виконання дослідження з 19 листопада 2018 року до 29 листопада 2018 року.
Результати опитування суддів та працівників апарату Прилуцького міськрайонного суду за модулем «Судове адміністрування» за розгорнутою формою з можливістю оцінювання показників за п’ятибальною системою, з вказанням кількості відповідей по кожному балу та середньої оцінки, виведеної з них, а також показник кількості респондентів, що не дали відповіді на те чи інше питання, виражені у формі наступних таблиць:
Таблиця 1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені, 0= важко відповісти
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка
|
|||||||
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так |
Важко відповісти |
||||||
1.1 |
Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо) |
|
|
|
3 |
30 |
|
|
4,91 |
||
1.2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
|
|
|
4 |
29 |
|
|
4,88 |
||
1.3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
|
|
|
3 |
30 |
|
|
4,91 |
||
1.4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
1 |
|
|
1 |
31 |
|
|
4,85 |
||
1.5 |
Телефонний зв’язок |
1 |
|
|
|
32 |
|
|
4,88 |
||
1.6 |
Доступ до інтернету |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
||
1.7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
|
|
|
3 |
30 |
|
|
4,91 |
||
1.8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
|
|
2 |
2 |
29 |
|
|
4,88 |
||
1.9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
|
|
1 |
1 |
30 |
1 |
|
4,76 |
||
1.10 |
Перспективи професійного зростання |
|
|
1 |
3 |
28 |
1 |
|
4,69 |
||
1.11 |
Стиль управління характерний для голови суду |
|
|
|
|
32 |
1 |
|
4,84 |
||
1.12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
|
|
|
5 |
27 |
1 |
|
4,69 |
||
1.13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
|
|
1 |
2 |
30 |
|
|
4,88 |
||
1.14 |
Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень |
|
|
1 |
3 |
28 |
1 |
|
4,69 |
||
1.15 |
Стиль управління характерний для керівника апарату суду |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
||
1.16 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
||
1.17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
|
|
|
3 |
30 |
|
|
4,91 |
||
1.18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
|
|
2 |
4 |
27 |
|
|
4,76 |
||
1.19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
|
|
|
3 |
30 |
|
|
4,91 |
||
1.20 |
Безпека у приміщеннях суду |
3 |
|
3 |
4 |
23 |
|
|
4,33 |
||
|
Всього |
5 |
|
11 |
47 |
591 |
|
|
4,82 |
||
Таблиця 2. Сприйняття колективом правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально- технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»
Показники |
|
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
Я в цьому впевнений |
1 |
- |
|
- |
Таке відчуття виникало досить часто |
2 |
- |
|
- |
Інколи виникало |
3 |
2 |
|
0,18 |
Не виникало |
4 |
26 |
|
3,15 |
Важко сказати |
5 |
3 |
|
0,45 |
Таблиця 3. Оцінка голови суду працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так |
Важко відповісти |
||||
3.1 |
є справжнім лідером колективу суду |
|
|
|
3 |
29 |
1 |
|
4,76 |
3.2 |
підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
3.3 |
піклується про колектив |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
3.4 |
вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
2 |
30 |
1 |
|
4,79 |
3.5 |
є добрим організатором |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
3.6 |
користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
3.7 |
забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів вашого суду |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
3.8 |
справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
3.9 |
контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
3.10 |
користується авторитетом та повагою суддів |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
3.11 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
3.12 |
проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
4 |
29 |
|
|
4,88 |
3.13 |
підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
3.14 |
проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
3.15 |
є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
3.16 |
утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
|
Всього |
|
|
|
22 |
504 |
2 |
|
4,94 |
Таблиця 4. Оцінка керівника апарату працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так |
Важко відповісти |
||||
4.1 |
є справжнім лідером колективу суду |
|
|
1 |
1 |
31 |
|
|
4,91 |
4.2 |
підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
4.3 |
піклується про колектив |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.4 |
вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.5 |
має високу професійну підготовку |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.6 |
є добрим організатором |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.7 |
користується авторитетом та повагою працівників суду |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.8 |
враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
|
|
1 |
1 |
31 |
|
|
4,91 |
4.9 |
справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
4.10 |
контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.11 |
ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату суду в спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
|
|
1 |
1 |
31 |
|
|
4,91 |
4.12 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.13 |
Приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
1 |
2 |
30 |
|
|
4,88 |
4.14 |
Має взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
4.15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
|
2 |
31 |
|
|
4,94 |
4.16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
1 |
32 |
|
|
4,97 |
4.17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
33 |
|
|
5 |
|
Всього |
|
|
4 |
19 |
538 |
|
|
4,94 |
Таблиця 5. Рівень сприйняття працівниками апарату суду діяльності зборів суддів за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
0 |
|||
5.1 |
є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
|
|
|
4 |
29 |
|
4,88 |
5.2 |
мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
|
|
1 |
5 |
27 |
|
4,79 |
5.3 |
в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
|
|
|
2 |
31 |
|
4,94 |
|
Всього |
|
|
1 |
11 |
87 |
|
4,87 |
Таблиця 6. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
6.1 |
Важко сказати |
2 |
6,05 |
6.2 |
Практично завжди не збігається |
|
|
6.3 |
У більшості випадків не збігається |
|
|
6.4 |
У більшості випадків збігається |
2 |
6,05 |
6.5 |
Практично завжди збігається |
29 |
87,9 |
Таблиця 7. Виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента).
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
7.1 |
Такого не було |
27 |
81,8 |
7.2 |
До 10% |
2 |
6,1 |
7.3 |
11-30% |
2 |
6,1 |
7.4 |
31-50% |
2 |
6,1 |
7.5 |
51% і більше |
|
|
7.6 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 7.2. Випадки виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента)
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
7.1.1 |
Іншого працівника апарату суду |
6 |
18,2 |
7.1.2 |
Судді (суддів) |
|
|
7.1.3 |
Керівника апарату |
|
|
7.1.4 |
Голови суду (заступника голови) |
|
|
7.1.5 |
Інше |
|
|
7.1.6 |
Не відповіли |
|
|
Таблиця 8. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом останніх 12 місяців
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка |
8.1 |
Це відбувалося постійно |
2 |
6,1 |
8.2 |
Досить часто |
2 |
6,1 |
8.3 |
Інколи |
10 |
30,3 |
8.4 |
Ніколи |
19 |
57,6 |
8.5 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 8.1 Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
8.1.1 |
Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно |
|
|
8.1.2 |
Існує нерівномірність розподілу навантаження |
2 |
6,1 |
8.1.3 |
Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто «не встигаємо всі» |
10 |
30,3 |
8.1.4 |
Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо) |
|
|
8.1.5 |
Інша причина |
2 |
6,1 |
8.1.6 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 9. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
9.1 |
Дуже корисні |
21 |
63,6 |
9.2 |
Швидше корисні, ніж ні |
12 |
36,4 |
9.3 |
Швидше не корисні |
|
|
9.4 |
Зовсім не корисні |
|
|
9.5 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 10. Негативні характеристики суду працівниками апарату суду за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Не характерно |
Швидше не характерно, ніж характерно |
швидше характерно, ніж ні |
Частково характерно |
Дуже характерно |
Важко відповісти |
||||
10.1 |
Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників |
29 |
3 |
1 |
|
|
|
|
4,85 |
10.2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
30 |
1 |
|
|
|
2 |
|
4,67 |
10.3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
24 |
3 |
1 |
|
2 |
3 |
|
4,15 |
10.4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт |
28 |
3 |
|
1 |
|
1 |
|
4,67 |
10.5 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її |
28 |
1 |
|
|
1 |
3 |
|
4,39 |
|
Всього |
139 |
11 |
2 |
1 |
3 |
9 |
|
4,55 |
Таблиця 11. Характеристики відносин у колективі суду працівниками апарату суду за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Не характерно |
Швидше не характерно, ніж характерно |
швидше характерно, ніж ні |
Частково характерно |
Дуже характерно |
Важко відповісти |
||||
11.1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
|
1 |
1 |
2 |
29 |
|
|
4,78 |
11.2 |
Почуття належності до одного колективу |
|
|
1 |
2 |
29 |
1 |
|
4,72 |
11.3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
|
|
2 |
3 |
28 |
|
|
4,78 |
11.4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
|
|
|
3 |
30 |
|
|
4,91 |
11.5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
2 |
2 |
1 |
4 |
23 |
1 |
|
4,24 |
11.6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
|
|
1 |
2 |
30 |
|
|
4,88 |
|
Всього |
2 |
3 |
6 |
16 |
169 |
2 |
|
4,72 |
Таблиця 13. Зміни у суді за останні 12 місяців
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
1 |
Особисте навантаження: |
|
|
1 а |
зросло |
29 |
87,9 |
1 б |
не змінилося |
4 |
12,1 |
1 в |
зменшилось |
|
|
1 г |
не відповіли на питання |
|
|
2 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
2 а |
покращилися |
23 |
69,7 |
2 б |
не змінилися |
10 |
30,3 |
2 в |
погіршилися |
|
|
2 г |
не відповіли на питання |
|
|
3 |
Стан приміщення суду |
|
|
3 а |
покращився |
30 |
90,9 |
3 б |
не змінився |
3 |
9,1 |
3 в |
погіршився |
|
|
3 г |
не відповіли на питання |
|
|
4 |
Відносини у колективі |
|
|
4 а |
покращилися |
24 |
72,7 |
4 б |
не змінилися |
9 |
27,3 |
4 в |
погіршилися |
|
|
4 г |
не відповіли на питання |
|
|
5 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
5 а |
покращилися |
29 |
87,9 |
5 б |
не змінилися |
4 |
12,1 |
5 б |
погіршилися |
|
|
5 в |
не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 13.1 Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
1 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
1 а |
покращилися |
27 |
81,8 |
1 б |
не змінилися |
6 |
18,2 |
1 в |
погіршилися |
|
|
1 г |
не відповіли на питання |
|
|
2 |
Стан приміщення суду |
|
|
2 а |
покращився |
31 |
93,9 |
2 б |
не змінився |
2 |
6,1 |
2 в |
погіршився |
|
|
2 г |
не відповіли на питання |
|
|
3 |
Відносини у колективі |
|
|
3 а |
покращилися |
27 |
81,8 |
3 б |
не змінилися |
6 |
18,2 |
3 в |
погіршилися |
|
|
3 г |
не відповіли на питання |
|
|
4 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
4 а |
покращилися |
30 |
90,9 |
4 б |
не змінилися |
3 |
9,1 |
4 б |
погіршилися |
|
|
4 в |
не відповіли на питання |
|
|
Додаток 2. Результати внутрішнього опитування судді
Таблиця 1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені, 0= важко відповісти
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка
|
|||||
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так |
Важко відповісти |
||||
1.1 |
Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо) |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
1.4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
|
|
1 |
|
4 |
|
|
4,6 |
1.5 |
Телефонний зв’язок |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
1.6 |
Доступ до інтернету |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
1.9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.10 |
Справедливість та обґрунтованість навантаження (справ у провадженні) |
|
|
2 |
|
3 |
|
|
4,2 |
1.11 |
Стиль управління характерний для голови суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.12 |
Стосунки у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
1.13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
|
|
1 |
|
4 |
|
|
4,6 |
1.14 |
Достатня кількість залів судового засідання |
|
|
1 |
|
4 |
|
|
4,6 |
1.15 |
Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо (помічник, секретар) |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.16 |
Стиль управління характерний для керівника апарату суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.17 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
1.18 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
|
|
|
|
4 |
1 |
|
4 |
1.19 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
1.20 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
|
|
1 |
|
4 |
|
|
4,6 |
1.21 |
Безпека у приміщеннях суду |
|
|
3 |
|
2 |
|
|
3,8 |
|
Всього |
|
|
9 |
5 |
90 |
1 |
|
4,73 |
Таблиця 2. Сприйняття правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально- технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»
Показники |
|
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
Я в цьому впевнений |
1 |
|
|
|
Таке відчуття виникало досить часто |
2 |
|
|
|
Інколи виникало |
3 |
|
|
|
Не виникало |
4 |
4 |
|
0,8 |
Важко сказати |
5 |
1 |
|
0,2 |
Таблиця 3. Оцінка голови суду працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так |
Важко відповісти |
||||
3.1 |
є справжнім лідером колективу суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.2 |
підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.3 |
піклується про колектив |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.4 |
вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.5 |
є добрим організатором |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.6 |
користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.7 |
забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів вашого суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.8 |
справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.9 |
контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.10 |
користується авторитетом та повагою суддів |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.11 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.12 |
проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.13 |
підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.14 |
проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.15 |
є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.16 |
утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.17 |
не втручається у розгляд справ суддями, поважає їхню незалежність, ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на них |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
3.18 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
|
Всього |
|
|
|
|
90 |
|
|
5 |
Таблиця 4. Оцінка керівника апарату працівниками апарату суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так |
Важко відповісти |
||||
4.1 |
є справжнім лідером колективу суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.2 |
підтримує та впроваджує все нове та передове |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.3 |
піклується про колектив |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.4 |
вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.5 |
має високу професійну підготовку |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.6 |
є добрим організатором |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.7 |
користується авторитетом та повагою працівників суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.8 |
враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.9 |
справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.10 |
контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.11 |
ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників апарату суду в спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.12 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.13 |
Приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.14 |
Має взаєморозуміння з головою суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
4.17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
|
Всього |
|
|
|
|
85 |
|
|
5 |
Таблиця 5. Рівень сприйняття суддями діяльності зборів суддів за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
0 |
|||
5.1 |
є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.2 |
мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.3 |
у своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.4 |
обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.5 |
визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.6 |
заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади у вашому суді, та керівника апарату суду |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.7 |
обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України |
|
|
|
1 |
4 |
|
4,8 |
5.8 |
обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування суду, і пропонують шляхи розв’язання окремих проблем |
|
|
|
1 |
4 |
|
4,8 |
5.9 |
обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду |
|
|
|
|
5 |
|
5 |
5.10 |
скликаються не рідше одного разу на три місяці |
Ні - |
Так- 5 |
|
|
5 |
||
|
Всього |
|
|
|
2 |
53 |
|
4,96 |
Таблиця 6. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду за 5-ступеневою шкалою, де 1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш(варіант:і так,і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 - важко відповісти.
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
6.1 |
Важко сказати |
|
|
6.2 |
Практично завжди не збігається |
|
|
6.3 |
У більшості випадків не збігається |
|
|
6.4 |
У більшості випадків збігається |
1 |
0,2 |
6.5 |
Практично завжди збігається |
4 |
0,8 |
Таблиця 7. Приблизний відсоток робочого часу судді було витрачено на види робіт (дій), що не мають прямого стосунку до підготовки та розгляду
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
7.1 |
Такого не було |
3 |
60 |
7.2 |
До 10% |
|
|
7.3 |
11-30% |
1 |
20 |
7.4 |
31-50% |
|
|
7.5 |
51% і більше |
1 |
20 |
7.6 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 8. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом останніх 12 місяців
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
8.1 |
Це відбувалося постійно |
|
|
8.2 |
Досить часто |
4 |
80 |
8.3 |
Інколи |
|
|
8.4 |
Ніколи |
1 |
20 |
8.5 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 8.1 Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
8.1.1 |
Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно |
|
|
8.1.2 |
Існує нерівномірність розподілу навантаження |
|
|
8.1.3 |
Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто «не встигаємо всі» |
4 |
80 |
8.1.4 |
Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо) |
|
|
8.1.5 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 9. Характеристика навантаження (кількість справ, що перебувають у провадженні)
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
9.1 |
Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними) |
|
|
9.2 |
Справ не так багато, але деякі з них надто складні |
|
|
9.3 |
Справ багато, але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду) |
|
|
9.4 |
Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 2030% більше, ніж мало б бути) |
3 |
60 |
9.5 |
Навантаження є надмірним |
2 |
40 |
Таблиця 10. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання
№ |
Показники |
Кількість відповідей |
Середня оцінка (%) |
9.1 |
Дуже корисні |
4 |
80 |
9.2 |
Швидше корисні, ніж ні |
1 |
20 |
9.3 |
Швидше не корисні |
|
|
9.4 |
Зовсім не корисні |
|
|
9.5 |
Не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 11. Негативні характеристики суду працівниками апарату суду за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Не характерно |
Швидше не характерно, ніж характерно |
швидше характерно, ніж ні |
Частково характерно |
Дуже характерно |
Важко відповісти |
||||
11.1 |
Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва до працівників |
4 |
|
|
|
|
1 |
|
4 |
11.2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
5 |
|
|
|
|
|
|
5 |
11.3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
2 |
1 |
1 |
|
|
1 |
|
3,4 |
11.4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів робіт |
4 |
|
|
|
|
1 |
|
4 |
11.5 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її |
5 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Всього |
20 |
1 |
1 |
|
|
3 |
|
4,3 |
Таблиця 12. Характеристики відносин у колективі суду суддями за 5-бальною шкалою, де 1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти.
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
Не характерно |
Швидше не характерно, ніж характерно |
швидше характерно, ніж ні |
Частково характерно |
Дуже характерно |
Важко відповісти |
||||
11.1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
11.2 |
Почуття належності до одного колективу |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
11.3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
11.4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
11.5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
11.6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
|
|
|
1 |
4 |
|
|
4,8 |
|
Всього |
|
|
|
3 |
27 |
|
|
4,9 |
Таблиця 13. Зміни у суді за останні 12 місяців
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей |
Середня Оцінка (%) |
1 |
Особисте навантаження: |
|
|
1 а |
зросло |
5 |
100 |
1 б |
не змінилося |
|
|
1 в |
зменшилось |
|
|
1 г |
не відповіли на питання |
|
|
2 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
2 а |
покращилися |
3 |
60 |
2 б |
не змінилися |
2 |
40 |
2 в |
погіршилися |
|
|
2 г |
не відповіли на питання |
|
|
3 |
Стан приміщення суду |
|
|
3 а |
покращився |
4 |
80 |
3 б |
не змінився |
1 |
20 |
3 в |
погіршився |
|
|
3 г |
не відповіли на питання |
|
|
4 |
Відносини у колективі |
|
|
4 а |
покращилися |
1 |
20 |
4 б |
не змінилися |
4 |
80 |
4 в |
погіршилися |
|
|
4 г |
не відповіли на питання |
|
|
5 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
5 а |
покращилися |
3 |
60 |
5 б |
не змінилися |
2 |
40 |
5 б |
погіршилися |
|
|
5 в |
не відповіли на питання |
|
|
Таблиця 13.1 Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей |
Середня оцінка |
1 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
1 а |
покращилися |
4 |
80 |
1 б |
не змінилися |
1 |
20 |
1 в |
погіршилися |
|
|
1 г |
не відповіли на питання |
|
|
2 |
Стан приміщення суду |
|
|
2 а |
покращився |
5 |
100 |
2 б |
не змінився |
|
|
2 в |
погіршився |
|
|
2 г |
не відповіли на питання |
|
|
3 |
Відносини у колективі |
|
|
3 а |
покращилися |
1 |
20 |
3 б |
не змінилися |
4 |
80 |
3 в |
погіршилися |
|
|
3 г |
не відповіли на питання |
|
|
4 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
4 а |
покращилися |
3 |
60 |
4 б |
не змінилися |
2 |
40 |
4 б |
погіршилися |
|
|
4 в |
не відповіли на питання |
|
|